Aktuellt

Här kan du läsa om vad som är pågång på ridklubben. Håll dig uppdaterad här med information om aktiviteter, träningar, ridläger m.m så att du inte missar något roligt. Vi hoppas att du hittar något som passar just dig!

Klicka på rubriken för att läsa hela inlägget

Årsmöte

08.01.2024

Styrelsen för Gnarps ridklubb välkomnar alla att delta på föreningens årsmöte den 25/2 kl. 17.00 i ridklubbens cafeteria.

Terminstart

13.08.2023

Sommaren lider mot sitt slut och det är dags för en ny termin på Gnarps Ridklubb!

Äntligen närmar sig sommarlovet och med det alla sommarens aktiviteter på ridklubben! Skynda dig att anmäla dig själv eller ditt barn till något av våra roliga läger eller varför inte en mysig uteritt för att ladda upp inför midsommar? Vi har något som passar alla!

Söndag 14/5 kl. 07.00 - 18.00. Vid bokning har du tillgång till ridhuset i 45 minuter med bokas hel timme. Anmälan sker i kommentarsfältet på vår facebooksida. Ange vilken tid du vill boka samt antal hästar.

Lördag den 13 maj är det dags för vårens arbetsdag här på ridklubben och vi hoppas att så många som möjligt vill vara med och hjälpa till för att göra vår fina klubb ännu trevligare!

Äntligen närmar sig påsklovet! Varmt välkomna på en fullspäckad rolig vecka på ridklubben! Läs mer om vilka aktiviteter som finns att välja på nedan.

Vi kan med glädje meddela att från och med 6/3 håller cafeterian öppet igen under lektionskvällarna! Kom och fika med rykande hett kaffe, toast, eller kanske en godbit?