Ridläger

Lägerliv på skolloven med ridning, hästpyssel och skoj med stallkompisarna är bland det härligaste som finns. Skynda dig att anmäla dig eller ditt barn till något av våra roliga ridläger!

Sommar 2024

Anmälan via mail till gnarpsridklubb@outlook.com. Ange namn, vilket läger du vill gå på, telefonnummer samt allergi. Box och/eller rasthage finns att låna om du ha egen häst.

GRATIS ridläger

• Mån-tis 29-30/7 kl. 8.30-13.00 Äldre barn/juniorer (FULLBOKAT)
  • Ons-tor 31/7-1/8 kl. 8.30-13.00 Äldre barn/juniorer
  • 2/8 kl. 8.30-13.00 Yngre barn

Vi kan med glädje meddela att vi anordnar kostandsfritt ridläger i samarbete med Nordanstigs kommun!

Lägret riktar sig i första hand till barn som inte har så stor hästvana och vill prova på livet i stallet och på hästryggen. Här har barn som inte är ridande elever på ridklubben förtur. Dagarna kommer spenderas med ridning, lekar och umgänge med hästarna. Lunch ingår.

Max 6 deltagare per dag. Sista anmälningsdatum den 26/7.

Anmälan och frågor till gnarpsridklubb@outlook.com. Ange namn, telefonnummer och eventuella allergier i matväg. Meddela gärna också om erfarenhet av hästar finns eller inte.

Stort tack till